
As 'n kliënt drie eiendomme besit in verskillende woonbuurte, stel dit ons in staat om ‘n akkurate, hoë-kwaliteit mark inligting te verskaf binne enkele minute van die agente in hierdie gebiede.
Deur te fokus op 'n omgewing of area help agente om 'n trek rekord te bou, en baie meer effektief te funksioneer. |

As ‘n agent aktief in sy/haar gebied vir net ses of nege maande, maar het drie eiendomme verkoop, is hul geloofwaardigheid in die plaaslike mark is aansienlik hoër is as iemand wat aktief vir twee jaar en agt eiendomme verkoop het in agt verskillende wyke.
Nog 'n voordeel van die gebied stelsel is dat stel agente in staat om meer ingelig te praat oor 'n spesifieke mark en 'n spesifieke onderwerp of probleme met betrekking tot daardie gebied. |

Die agent weet van elke eiendom wat binne die laaste paar jaar verkoop is, die toestand daarvan, huur, kapitaliseerings koers, en so meer.
Hulle is ook bewus van die voorgestelde sonerings, veranderinge en beplande nuwe ontwikkelings.
Moet nooit negatiewe praat van die kompetisie nie, ek glo dit is 'n teken van deperaatheid en onsekerheid. Fokus op sterk punte en dienslewering onderskei my van dié van my mededingers, sonder negatiewe boodskappe.
|